Vem är jag!?

Louise Brunkwall heter jag och är uppväxt i Malmö.
2008 flyttade jag till Stockholm för att läsa till näringsfysiolog/nutritionist på Stockholms Universitet och Karolinska Instritutet. Det var tre otroligt spännande och intressanta år där vi läste om allt från molekyler och microbiologi till folkhälsa och anatomi.
Men efter tre år så längtade jag tillbaka till Skåne och bor nu sedan i våras med min Fredrik i Lund. Nu läser jag idrottsnutrition och projektplanering på distans och till våren skall jag fortsätta att forska på fetmagenerna!
Mina stora intressen i livet har varit konståkning, utförsåkning och mat! Kost och hälsa är något jag brunnit för i många år och ser fram emot att få jobba med nu och framöver.
Med denna blogg hoppas jag kunna inspirera och hjälpa så många som möjligt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej :) har du möjligtvis någon mejladress man kan skicka till? har nämligen en fråga om min kost och träning som jag gärna skulle vilja fråga? :)

2011-09-22 @ 20:08:56
Postat av: Louise

Hej!

Ja, men det bästa om du kanske kan ställa frågan direkt i kommentarsfältet.

Om inte så [email protected]



// Louise

2011-09-22 @ 20:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0