Min favoritbild!

Det finns en fråga som jag ännu inte svarat på eftersom att jag tyckte att den var ganska omfattande och jag gärna ville ge ett bra svar. I dag sitter jag och tentapluggar men i morgon skal jag kläcka ur mig ett bra svar på denna fråga!

Skrivet av: Anna

2011-09-23 14:41

Jag undrar varför Louise tror att folk hetsar sa mycket över vikten? Är människan sa olycklig att den maste fokusera pa kroppen hela tiden? Pluggar själv till hälsovetare, men jag skulle vilja veta vad andra tänker om den saken. Sen är det självklart att man ska äta naturliga produkter, röra pa sig för att stärka skelettet, men risken är större att man dör i en hjärtattack av all angest man bär runt pa, än att man gör det för att man har lite mer fett pa laren.

 

Så länge kanske man kan fundera lite över denna bilden:


Kommentarer
Postat av: Liz

Hej Louise! Jag skrev en fråga till dig via Linn Herbertssons blogg. Jag försöker komma underfund med hur jag ska finna lämplig kost och motionsform för just mig. Det jag tycker är svårast är egentligen träningen. Jag har tidigare varit väldigt aktiv inom fotboll och har alltid tyckt om gympa / dans osv. jag tycker om att röra på mig i grund och botten. Det svåra nu är all extra vikt jag bär på som gör att jag ofta tröttnar på olika träningsformer för att jag inte orkar helt enkelt. Jag tror jag behöver hjälp i att finna lämplig träning som kan upptrappas sen med tiden. Har du några tips?

2011-09-26 @ 23:51:34
URL: http://www.militich.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0