Städa bort valkarna!

Igår gick jag och tränade Zumba för första gången, om man tycker att dans är bara lite skoj så ska man testa detta. Helt underbart, skakande av både den ena och den andra korppsdelen till härlig musik och en bra instruktör. Jag var nog inte den enda som nästan skrattade när jag gick hem! Fantastisk träningsform.
Fredag igen, vart tar tiden vägen! Om ni som jag fredagsstädar så ta i lite extra idag och se det som ett bra träningspass. Om man mäter aktivitet med en teknisk apparat som man har fäst vid kroppen visar städning på en medelhög intensitet i aktivitet hos de flesta. Så ta lite extra bakom soffan idag och unna dig något gott till efterrätt i kväll!
Såhär kan man ju också städa!

Kommentarer
Postat av: M

Zumba är jättekul, med rätt instruktör! Som som instruerar här där jag bor är superbra, och zumbar jag med andra instruktörer blir jag oftast uttråkad, trots att jag ändå inte zumbar såå ofta ;)

2011-10-25 @ 18:48:09
URL: http://traningpag.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej,

Kan inte du skriva lite om celluliter

å vad man kan göra för att få bort dom?

/Anna :)

2011-11-01 @ 00:22:54
Postat av: sabina

hej,



jag tränar på morogen 2 gånger i veckan styrketräning och löper/cyklar/crosstraining 2 gånger i veckan. Nu har jag hört att om man vill ha maximal fettförbränning skall man inte äta morgonmål före man far till exempel ut och löpa, så jag brukar ofta då äta bara en halv banan/äppel. Men kan man göra så före man far och styrketräna, att man bara äter en halv frukt, och sedan efter äter ordentligt morgonmål? vad anser du?

2011-11-03 @ 11:39:57
Postat av: Paula

Hej

Var gick du på Zumba då?

2012-01-30 @ 09:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0