MUFFINS!

Nu har jag letat och hittat ett recept på Tasteline som jag tycker verkar både gott och nyttigt, morötterna kommer också att göra dem saftiga och goda:
http://www.tasteline.com/Recept/Recipes-list-page/Recipe/?recipeId=94239
Jag hittade ett recept på recept.nu som inte alls var så hälsosamma som de ville vara. Lika mycket vetemjöl och socker som i vanliga muffins nästan.
http://www.recept.nu/1.222711/recept.nu_redaktionen/efterratter_godis/ris/halsomuffins
Så jag står nog fast vid att det första receptet är bäst och gör man då ett gäng på söndagen finns det mellanmål till hela veckan. De behöver inget kylskåp och de bättar bra. Måste nog provbaka dem!
Idag skall jag fortsätta läsa om protein vid träningen och förhoppningsvis slå hål på myten om att man behöver en massa protein efter en timme på gymmet :)
Annars är det en grå dag här i Lund så jag hoppas du har bättreväder i din del av Sverige!
Glöm inte dagens mellanmål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0