En bra fråga!

Vad är en klädstorlek i kilo? Jadu, ingen aning. Det är ju så beroende av hur man ser ut i kroppen. Om jag utgår från migsjälv och de jag känner så kan det vara så otroligt olika. Jag är kort (1,58) och relativt liten men har nästan alltid stl 38 i kläder. Min syster är längre och väger nog ungefär samma som jag men har en mycket mindre bröstkorg så hon har alltid stl 36 i toppar. När jag tränade mycket konståkning förr så hade jag mycket mer benmuskler och hade betydligt större byxstorlekar än vad jag har idag. Har man då vältränad överkropp så kräver det ju oftast mer tyg :).
Men visst, man brukar ju säga att man gått ner en klänningstl eller så. Men vad det kan motsvara är jättesvårt. Det är nog individuellt!
Finns det kanske någon annans om har svar på detta??? Eller en gissning kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0