Ännu en ny måndag

Efter en kanonhelg har jag nu hitta några recept på bra muffins som jag ska visa och testa, så det kommer under dagen.
Hoppas er helg var bra, att batterierna är laddade inför en ny vecka. I tackt med att det blir lita kallare och mörkare blir också rotfrukterna och äpplena godare och billigare. Så i veckan kanske man ska äta rostade rotfrukter, morotssoppa, grönsakssoppa, potatismos eller varför inte kanel och sockerstekta äpplen på pannkakorna. Om man byter ut sylten mot lite frukt blir man av med en himla massa kalorier plus att man slipper ett lika högt insulinpåslag vilket sparar kroppen.
I veckan skall jag verkligen plugga idrottsnutrition och förhoppningsvis kunna dela med mig av så mycket som möjligt va detta!
Ha nu en bra måndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0